Saturday, June 6, 2009

My View On Technology

Teknologi adalah sesuatu yang sentiasa berkembang. Tiap2 hari ada teknologi baru. Sungguh menarik bila bicara tentang teknologi. Apa2 saja boleh dibincangkan. Dari teknologi remote control ke teknologi satelit. Di dalam blog ini saya akan bicarakan apa2 saja yang terlintas di hati saya tentang teknologi.

Nama saya Ahmad Humaizi bin Hilmi. Saya adalah Pensyarah di Universiti Malaysia Perlis (UniMAP). Sekarang sedang sambung PhD di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM). Saya sedang mengkaji "Linear Nozzle utk Water Jet Cutting" Di dalam projek ini, saya akan gunakan bahan letupan untuk gantikan kuasa pam. Di Malaysia ni, hanya di UPNM saja boleh akses kepada military.

Ok, berbalik pada blog ni, sy akan cuba update setiap hari. Tiap2 hari saya baca journal dan browse internet tentang apa2 berkaitan linear water jet. Di dalam masa sama, otak berfikir tentang bagaimana kemajuan teknologi memberi manfaat pada manusia.

Moga blog ni tajamkan skill saya utk menulisa. Ok see ya in next post.

No comments:

Post a Comment